Ágoston mindennapjai

Ágoston boldog mindennapjai képekkel és videókkal.

Ágoston három éves lesz

Lilypie Third Birthday tickers

Utolsó kommentek

  • Dujv: Gyönyörűűűűűűűűű még mindig! De legjobban a "garázdálkodás" utáni képek tetszenek! :o)))))))))))))... (2010.03.24. 11:59) Friss képek a majdnem egyévesről
  • Bambi1978: mintha csak Bennyről írtál volna, nálunk is ugyanez megy... :) (2010.03.17. 21:12) Hiszti-Pisti és a számítógép
  • Dujv: Hehe... éppen UGYANILYEN bilit vettünk tegnap délután Pannának!!! :o))) Majd ma kipróbáljuk a dolg... (2010.02.02. 07:36) Cím nélkül
  • Dujv: :o)))) Nincs hari!!! De tényleg ne parázz, lehet Ágos előbb fog járni, és majd onnan megy vissza m... (2009.12.09. 09:29) Kúszni vagy nem kúszni
  • Utolsó 20

Naptár

Zenéink

Ágoston első karácsonya

2009.12.28. 11:22 - vinczeo

Sziasztok! Itt Ágoston!

Anya mondta, hogy amíg ő a sok-sok bácsi és néni után elpakolja a tányérokat meg poharakat, addig én írjam le nektek milyen volt az első karácsonyom.

Hogy őszinte legyek, nem igazán tudom mire gondol pontosan. Szerintem ahhoz a naaagy zöld hapcivirághoz lehet köze amit valaki behozott abba a szobába ahol én is játszani szoktam meg ahol az a kép van a falon amin mindig mozognak meg szól belőle a zene. Nem tudom mikor is kezdődött ez a karácsony igazából, mert nekem az elmúlt napokban csupa-csupa meglepetésben volt részem. Először is, egyik reggel arra ébredtem, hogy Apa megint ott fekszik a nagy ágyban. Meg is lepődtem mert sokáig nem láttam, aztán egyszer csak ott volt megint. Végre repülőzhettünk, amit Apa úgy szeret. Én is szeretek repülőzni, csak néha már kicsit uncsi. A bírkózás jobb mert akkor mindenfelé forgunk a nagy ágyon. Mindegy, nevettem neki sokat, meg gurguláztam mert tudom, hogy akkor örül.

Azután, volt még egy reggeli meglepetésem. Pár nap múlva reggel felébredtem, szóltam anyának hogy akkor jöhet a reggeli. Szegényt minden reggel kirángatom ezért az ágyból, de hát mit tegyek ha éhes vagyok!!!!?? MIndig mondja hogy aludjak még, de nekem már iszonyatosan mozog a hasam ilyenkor. Szóval anya hozta a reggelit, megettem, utána felöltöztünk és leütem az új játszóteremre játszani. Erre valaki bejött. Tudtam hogy láttam már valahol, de szerintem már igen régen, mert nem tudtam pontosan ki is ez a néni aki ennyire örül nekem. Végül megtudtam hogy ő a Keresztanyukám, de nem kérdezzétek mit jelent ez, mert Anya azt már nem mondta el. Szóval Keresztanyukám nagyon örült nekem így én is örültem neki. Sokáig itt volt! Sokat játszottunk, énekelt nekem, meg olvasott. Nagyon jókat mókáztunk. A nagy zöld hapcivirág beköltözése előtti este jött még egy néni. Őt is ismerem mert Ő nem régen volt nálunk. Ő az egyik néni akit Mamának hív Anya. Van egy másik Mama is, ő is gyakran eljön hozzánk. Szóval eljött hozzánk Mama és így már annyian játszottak velem, hogy azt sem tudtam kire figyeljek. Megmutattam Mamának is hogy miket tudok, volt a tánci-táncis mutatvány, meg a tapsi tapsi, azután pápáztam. Azt a kúszás dolgot, amit Anya is mindig emleget, nagyon erőltették de nekem még nincsen kedvem kúszni, így Mamának sem sikerült rávennie.

Na, aztán jött az a nap amikor a nagy zöld hapcivirág bekerült a szobába. A délutáni alvásból felébredtem. Kicist kómás voltam még, de sejtettem hogy valami izgalmas fog történni, mert mindenki aki nálunk volt ott ugrált a kiságyam körül, meg fura hangon beszéltek hozzám, mondgatták hogy ébredjek mert meglepetés van. Azt hiszem egy Jézuska nevezetű valakit emlegettek, hogy az hozott nekem valamit. De lehet hogy Jánoska volt????? Már nem emlékszem pontosan, de nem, is ez a lényeg. Szóval átvitt Apa a játszós szobába és ott volt a nagy zöld virág, lógtak rajta piros meg fehér csillogós labdák. Nagyon szép volt. Apa megengedte hogy megfogjam az egyiket. A virágot is megfogtam, kicsit szúrt, de nagyon vicces volt. Anya közben fényképezett és mindenki nagyon örült annak hogy én örülök. Időközben megtudtam, hogy ez igazából nem hapcivirág hanem valamilyen fa. Várjatok csak! Mindjárt eszembe jut... Ahha, ez lesz az: KACSÁRONYFA. Majdnem ugyan úgy kell mondani ment azt hogy Karácsony, amiről mesélnem kell. Szóval szerintem valahogy itt kezdődhetett a karácsony, mert énekeltünk is meg meggyújtottak valamit a kacsáronyfán ami sárga szikrákat szólt. Na, hát az! Az valami szuper jó volt. Alig bírtam becsukni a számat annyira szépen pattogtak azok a szikrák. Utána Anyáékkal együtt ettem egy nagy asztalnál. Ők teljesen mást kaptak mint én, de megkóstoltam az övéket is azért. Hát nem tudom milyen fura dolgokat esznek ezek a felnőttek. Vacsora után a kezembe nyomtak színes papírokat és hajtogatták hogy bontsam ki. Én először nem tudtam mi az hogy bontsam ki, de Anya megmutatta. MIért kell ilyan fura szavakat használni????? MIért nem mondták azt,hogy TÉPJEM LE A PAPÍRT!? Akkor egyből tudtam volna mit kell tennem! Téptem a színes papírokat, ahogyan a babás újságot szoktam, és kiderült, hogy a papír alatt vannak még dolgok!! Csak ámultam-bámultam. Volt kiskönyv, meg csörgös zöld béka, meg zenélős halacskás könyv. Állítólag ezt is, mint a kacsáronyfát, az a Jézuska hozta nekem, mert jó kisfiú voltam. Ezek szerint mégsem rosszalkodás az amiket én annak hiszek? Például ha nem alszom, vagy brrrűűű-zök a főzelékkel, vagy amikor lepisilem Anyát???????? NA! Akkor ideje új dolgokom törnöm a fejem.

Az a lényeg, hogy tényleg nagyon jó kisfiú lehettem, mert kettőt aludtam és megint karácsony volt! Jöttek sok vendégségek megint! A ciripelős Papa, aki mindig olyan fura hangot ad ki amikor eljön hozzám és mindig kérdezi hogy tudok-e tücsökül. Nem tudom miből gondolja hogy én tudhatok tücsökül?????? Mondjuk elég sokszor megmutatta már hogy kell. Na majd gyakorlom azt is! Jött még a másik néni akit Anya Mamának hív, meg Zsófi nénikém, őt nagyon jól ismerem mert sokat van velünk. Itt volt még Gabi nagynéném meg az a nagyon hosszú bácsi aki állítólag a férje és úgy hívnak hogy Zsolti bácsi. Velük nem találkozom nagyon sokaszor de nekik is örültem. Szóval ők is azzal jöttek hogy, jó kisfiú voltam és hogy az Ő Jézuskájuk is küldött nekem ajándékot (ezek szerint van több is ebből a Jézuskából). Kaptam megint egy csomó papírt meg szatyrot és azokban is voltak különböző zenélő meg villogó, pörgő, forgó játékok. Bárminhez hozzáértem valami hangot adott ki vagy világított. Nem is tudtam mihez nyúljak. Nagyon izgalmas volt. Volt egy papír amiben ruhák voltak, meg volt olyanis amibenegy nagyon szép színes könyv, tele szép babákkal meg kutyussal, nyuszival. Fúúúúúúúúú de jó lesz azokat kitépni belőle. Sajnos van egy olyan érzésem hogy Anya nem fogja hagyn mert amikor meg akartam nézegetni akkor is már mondta hogy "jújj-jújj óvatosan"! ez sosem jelent jót. Ilyenkor biztos hogy nem csinálhatok azt amit szeretnék. Na majd meglátjuk.

Azt hiszem most elmegyek egy kicsit aludni, mert nagyom kifáradtam a mesélésben. De jövök vissza mert hosszú volt ez a karácsony dolog.

A bejegyzés trackback címe:

https://agostoncsik.blog.hu/api/trackback/id/tr51627883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása